نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
17411
-
الف
+

«نرگس محمدی» در 3 فصل سریال «ستایش»

«نرگس محمدی» بازیگر اصلی سریال «ستایش» می باشد که فصل جدید آن به زودی از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نشر می شود.

به گزارش آی فیلم2، «نرگس محمدی» کرکتر مرکزی سریال «ستایش» می باشد که در سه فصل این سریال نقش آفرینی کرده است.

نرگس محمدی در ستایش

نرگس محمدی ستایش

ستایش

بانو محمدی که در فصل اول این سریال نقش یک دختر جوان را بازی می کرد، در فصل دوم کرکتر زنی چهل ساله را ایفا کرد و در سری جدید «ستایش» با چهره ای متفاوت مقابل دوربین ظاهر شده است.

«نرگس محمدی» در ۹ حمل(فروردین) ۱۳۶۴ خورشیدی در تهران به دنیا آمد. وی ابتدا به فعالیت در تیاتر می پرداخت. نخستین حضور جدی سینمایی وی در فلم «ریسمان باز» بود.

بانو «محمدی» با بازی در فلم «آناهیتا» نشان داد که استعداد خوبی در این زمینه دارد و نشر سریال «ستایش» باعث شهرت او شد.

همزمان با تحصیل در رشته پرستاری ، در کلاس‌های بازیگری هم اشتراک می کرد و از آن جا بود که برای بازی در فلم «مرگ یک پینوکیو» معرفی شد.

«نرگس محمدی» پس از بازی در این فلم حدود یک سال در تیاتر به فعالیت خود ادامه داد که در همین مدت موفق شد جایزه بهترین بازیگر زن را از جشنواره «ماه» حوزه هنری دریافت کند.

معمای شاه (۱۳۹۳)، ما فرشته نیستیم (۱۳۹۳)، ستایش (سری دوم) (۱۳۹۲–۱۳۹۱)، هوای خنک (فلم تلویزیونی، ۱۳۹۴)، زعفرانی (۱۳۹۴)، میلیاردر (۱۳۹۱)، شاید برای شما هم اتفاق بیفتد (۱۳۹۰)، ششمین نفر (۱۳۹۰) و ستایش (سری اول) (۱۳۹۰–۱۳۸۹) از جمله آثار تلویزیونی است که «نرگس محمدی» در آن ها ایفای نقش کرده است.

«نرگس محمدی» دو سال پیش همراه «علی اوجی» دیگر بازیگر سینما، تیاتر و تلویزیون ایران ازدواج کرد.

گفته می شود ستایش3 با دو فصل قبلی آن متفاوت و دارای ساختاری جدید است.داستان ستایش 3 از غروب همان روزی که «ستایش 2» تمام می شود، شروع می شود.

«فریبا نادری» بازیگر نقش «پری سی ماه» در این سریال از جذابیت فصل جدید ستایش خبر داده و گفته که مردم با دیدن «ستایش3» شگفت زده می شوند.

کرکتر پری سیماه در سریال ستایش به خبرنگار آی فیلم2 گفت: در سری جدید این سریال جنگ های من با حشمت فردوس بیشتر و بیشتر می شود؛ همچنان بخشی از روابط داستان نیز بین ستایش و فردوس اتفاق می افتد. 

داریوش ارجمند، نرگس محمدی، مهدی سلوکی، سیما تیرانداز، فرهاد جم، مهدی میامی، فریبا نادری، بهزاد خداویسی، محمدرضا داوود نژاد، مریم خدارحمی، مهتاج نجومی، امید علیمردانی، شهروز ابراهیمی و شهرام پوراسد از جمله بازیگران فصل سوم این سریال هستند.

در پیوند با این خبر بیشتر بخوانید:

«ستایش 3» 40 قسمت دارد/ خبری از غم و غصه نیست

پشت صحنه ستایش 3

«داریوش ارجمند» از ستایش 3 گفت

«شهرام اسدپور» در ستایش 3

بازیگران ستایش3

داستان ستایش 3

فریبا نادری در «ستایش3»

امیرمحمد زند در ستایش 3

دانلود فصل اول ستایش

دانلود فصل دوم ستایش

ب م

نظر شما
ارسال نظر